Wij bieden:
- Samenwerking in een hecht team met gedreven collega's
- Een open en ontspannen werksfeer
- Ruime mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
- Goede marktconforme beloning
Wij vragen van jou:
- Minimaal MBO-4 werk- en denkniveau
- Relevante opleiding en werkervaring
- Dat je klantvriendelijk en servicegericht bent
- Dat je goed kan luisteren en de juiste vragen kan en durft te stellen
Als Servicedesk Medewerker beantwoord en verwerk je serviceverzoeken in TOPdesk die per e-mail of telefoon binnenkomen. Je ondersteunt en support onze klanten bij het oplossen van 1e lijns ICT verstoringen.
Verder ben je:
- Een teamspeler
- Nauwkeurig en collegiaal
- Iemand die het leuk vindt om met een diversiteit aan klanten samen te werken
Ons vakgebied innoveert razendsnel. Logisch dus dat onze servicedesk medewerkers zich permanent blijven ontwikkelen.
Als je jezelf hierin herkent, willen wij je graag ontmoeten. Heb je meer informatie nodig of heb je een vraag? Wij zijn altijd bereikbaar op 088-2447621, vraag dan naar de afdeling Human Resources of stuur een e-mail naar werken@selectit.nl